Kutsume haridus- ja tervishoiutöötajaid kursusele motiveerivast intervjueerimisest!
Koolituse läbinu:
mõistab ja oskab selgitada MI põhimõisteid; tunneb MI teoreetilisi lähtekohti ning kujunemislugu;
saab aru MI ühtaegu kliendikesksest ja direktiivsest olemusest ning lähtub sellest suhtlussituatsiooni kujundamisel;
eristab nõustamissituatsioonis käskivat, juhendavat ja kaasaminevat suhtlusstiili ning valib suhtlusstiili lähtuvalt situatsioonist ja partnerist;
oskab analüüsida enda tegevust nõustajana MI vaimsuse komponentidest lähtuvalt; praktiseerides on abistatavaga suheldes esilekutsuv, koostöine, aktsepteeriv ning kliendi heaolust lähtuv;
tunneb kliendi kõnes ära muutusejutu ja samaksjäämisejutu ning eristab kliendi ambivalentsuse ilminguid suhte ebakõla ilmingutest;
kasutab nõustajana sekkumisi läbi viies kliendikeskseid nõustamistehnikaid muutusejutu esilekutsumiseks, samaksjäämisejutu pehmendamiseks ning suhte ebakõla ületamiseks;
mõistab nõustamisprotsessi ja selle etappe ning lähtub neist vestluse juhtimisel;
teab viise, kuidas nõustajana töötades kinnistada õpitud oskusi;
tunneb ära situatsioonid, kus saab enda töös rakendada MI-d.
Maht: 156h (6 EAP)
Hind: 945€
Läbiviijad: psühholoog ja koolitaja Tõnu Jürjen, sotsiaaltöötaja Maret Sildala